TY - JOUR
T1 - Tidlig fransk og tysk
T2 - Hvordan kan forskningsanbefalinger for den tidligere sprogstart omsættes til undervisningspraksis?
AU - Daryai Hansen, Petra
AU - Gregersen, Annette Søndergaard
AU - Lundh, Susanne Dupont
AU - Mesic, Selma
PY - 2014/5
Y1 - 2014/5
N2 - Artiklen fokuserer på tidlig sprogstart i sprogfagene fransk og tysk med afsæt i et forskningsprojekt på Randersgade Skole, som er international profilskole i Københavns Kommune. I artiklen beskrives udviklingsarbejdet med det sigte at give svar på, hvordan europæiske forskningsanbefalinger kan omsættes til undervisningspraksis.
AB - Artiklen fokuserer på tidlig sprogstart i sprogfagene fransk og tysk med afsæt i et forskningsprojekt på Randersgade Skole, som er international profilskole i Københavns Kommune. I artiklen beskrives udviklingsarbejdet med det sigte at give svar på, hvordan europæiske forskningsanbefalinger kan omsættes til undervisningspraksis.
KW - sprog
M3 - Tidsskriftsartikel
VL - 20/58
SP - 60
EP - 67
JO - Sprogforum: tidsskrift for sprog- og kulturpædagogik
JF - Sprogforum: tidsskrift for sprog- og kulturpædagogik
SN - 0909-9328
ER -