Tidligere sprogstart: Forskningsanbefalinger og pædagogiske veje at gå

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

    Abstract

    I dette kapitel sætter vi fokus på de muligheder og udfordringer, en tidligere sprogstart medfører fra grundskoleniveau som obligatoriske fag for elever.
    OriginalsprogDansk
    TitelSprogfag i forandring : pædagogik og praksis
    RedaktørerAnnette Søndergaard Gregersen
    Antal sider37
    Vol/bind2
    Udgivelses stedFrederiksberg
    ForlagSamfundslitteratur
    Publikationsdato15 apr. 2019
    Udgave3
    Sider99-136
    Kapitel5
    ISBN (Trykt)978-87-593-3242-9
    StatusUdgivet - 15 apr. 2019

    Emneord

    • Læring, pædagogik og undervisning

    Citationsformater

    Daryai-Hansen, P., Gregersen, A. S., Revier, R. L., & Søgaard, K. (2019). Tidligere sprogstart: Forskningsanbefalinger og pædagogiske veje at gå. I A. S. Gregersen (red.), Sprogfag i forandring: pædagogik og praksis (3 udg., Bind 2, s. 99-136). Samfundslitteratur.