Tværfaglig teoretisk undervisning for social- og sundhedsassistentelever og sygeplejestuderende

Else Møller, Mie Majlund Mikkelsen, Brian Sångren, Inge Lundsgaard Gregersen

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelFormidling

Abstract

Et undervisningsforløb, tilrettelagt som simulationsbaseret undervisning for social- og sundhedsassistentelever og sygeplejestuderende, bidrog til at få øje på hinandens faglige og personlige kompetencer og disses betydning for et godt samarbejde omkring den enkelte borger. Anerkendende tilgang til hinandens kompetencer fik betydning for trygheden i plejesituationen
OriginalsprogDansk
TidsskriftUddannelsesnyt
Vol/bind28
Udgave nummer4
Sider (fra-til)5-8
ISSN2246-2155
StatusUdgivet - 2017

Emneord

  • kompetencer
  • social- og sundhedsassistenter
  • sygeplejersker
  • sygeplejerskeuddannelse
  • uddannelse

Citationsformater