Aktiviteter pr. år
Abstract
Uden mål og med er et vægtigt og vigtigt bidrag til den skolepolitiske debat og leverer et refleksionsgrundlag, som alle, der arbejder med at implementere skolereformen og med at indføre læringsmålstyret undervisning, kan have glæde af at kende til, inden de vælger, hvordan de vil forstå og formulere læringsmål.
Bogen giver et eksemplarisk blik ind i forholdet mellem uddannelsesforskning og uddannelsespolitik, som kan bruges af enhver, der studerer for i fremtiden at bidrage til en bedre folkeskole.
Originalsprog | Dansk |
---|
Udgivelsessted | København |
---|---|
Forlag | Hans Reitzels Forlag |
Antal sider | 285 |
ISBN (Trykt) | 978-87-412-6517-9 |
ISBN (Elektronisk) | 978-87-4126-533-9 |
Status | Udgivet - 11 mar. 2016 |
Emneord
- Læring, pædagogik og undervisning
- Dannelse
- Didaktik
- Fælles mål
- Læringsmålstyret undervisning
- reform 2014
Presse/Medier
-
Ingen grund til nytårsforsætter: Min yngste søn har ét gråt hår, 56 læringsmål og 143 fællesmål
30/12/17
1 element af Mediedækning
Presse/medie
-
-
-
Uden mål og med - Keld Skovmand 2016: Uden mål og med – forenklede Fælles Mål?
10/12/16
1 Mediebidrag
Presse/medie
-
-
-
Kommunalpolitikere og embedsmænd valfarter på studieture til Canada
01/11/16
1 Mediebidrag
Presse/medie
-
-
-
-
-
Kommentar til folkeskolereformen vinklet i forhold til Keld Skovmands bog
15/05/16
1 element af Mediedækning
Presse/medie
-
Anmeldelse af Keld Skovmand: Uden mål og med, forenklede Fælles Mål.
15/05/16
1 element af Mediedækning
Presse/medie
-
-
-
Kører man længere på literen med kolde hænder på rattet?
22/04/16
1 element af Mediedækning
Presse/medie
-
Samuelsen: »Folkeskolen er blevet et eksperiment for nævenyttige politikere«
18/04/16
1 element af Mediedækning
Presse/medie
-
-
-
-
-
Aktiviteter
- 13 Foredrag eller oplæg
-
Er der evidens bag den læringsmålsstyrede undervisning?
Skovmand, K. (Oplægsholder)
1 nov. 2016Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag eller oplæg
-
Læringsmålstyret undervisning – fænomen, fundering og faldgruber
Skovmand, K. (Oplægsholder)
14 nov. 2016Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag eller oplæg
-
Forenklingen af Fælles Mål- og Ontario tur/retur
Skovmand, K. (Oplægsholder)
8 dec. 2016Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag eller oplæg
-
Kunsten at sætte (‘læring’) i parentes - og forenklede Fælles Mål
Skovmand, K. (Oplægsholder)
26 okt. 2016Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag eller oplæg
-
Debatarrangement på Bogforum
Skovmand, K. (Oplægsholder)
12 nov. 2016Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag eller oplæg
-
Kunsten at sætte (‘læring’) i parentes. Syv spørgsmål til ”læringsmålstyret undervisning”
Skovmand, K. (Oplægsholder)
31 aug. 2016Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag eller oplæg
-
Uden mål og med
Skovmand, K. (Oplægsholder)
4 feb. 2016Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag eller oplæg
-
Forenklede Fælles Mål. Paradokser og problemer
Skovmand, K. (Oplægsholder)
22 sep. 2016Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag eller oplæg
-
Forenklingen af Hattie og Fælles Mål
Skovmand, K. (Oplægsholder)
29 sep. 2016Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag eller oplæg
-
Kunsten at sætte (‘læring’) i parentes
Skovmand, K. (Oplægsholder)
13 apr. 2016Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag eller oplæg
-
Interview på Skolemessen
Skovmand, K. (Oplægsholder)
14 apr. 2016Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag eller oplæg
-
Interview på Danmarks Læringsfestival
Skovmand, K. (Oplægsholder)
16 mar. 2016Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag eller oplæg
-
Debatoplæg vedr. evidens og dannelse
Skovmand, K. (Oplægsholder)
30 aug. 2016Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag eller oplæg