Abstract
I artiklen beskrives form og indhold i 15 forløb med matematik i projektet "Udvikling af Udeskole". Elevernes læring, motivation, trivsel og bevægelse beskrives, som den er observeret, og som de selv har beskrevet den i spørgeskemaer og interviews. Lærernes og skoleledelsens rolle i forløbene beskrives også, som den er oplevet af dem selv, og som den er observeret udefra.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Publikationsdato | 4 okt. 2017 |
Antal sider | 20 |
Status | Udgivet - 4 okt. 2017 |
Begivenhed | National Udeskole Konference - Aarhus Varighed: 4 okt. 2017 → 4 okt. 2017 |
Konference
Konference | National Udeskole Konference |
---|---|
Lokation | Aarhus |
Periode | 04/10/17 → 04/10/17 |
Emneord
- Læring, pædagogik og undervisning
- matematikundervisning
- udeskole