Abstract
Om udgivelsen:
Dette undervisningsmateriale indgår i et efteruddannelsesinitiativ, som Servicestyrelsen har iværksat for Indenrigs- og Socialministeriet.
Formålet med uddannelsesinitiativet er at udvikle det pædagogiske personales kompetencer i forhold til at identificere og arbejde målrettet med udsatte børn i dagtilbud.
Dette indebærer en kvalificering af personalets kompetencer i forhold til at foretage sprogvurderinger og udvikle børnenes sproglige kompetencer.
Dette undervisningsmateriale indgår i et efteruddannelsesinitiativ, som Servicestyrelsen har iværksat for Indenrigs- og Socialministeriet.
Formålet med uddannelsesinitiativet er at udvikle det pædagogiske personales kompetencer i forhold til at identificere og arbejde målrettet med udsatte børn i dagtilbud.
Dette indebærer en kvalificering af personalets kompetencer i forhold til at foretage sprogvurderinger og udvikle børnenes sproglige kompetencer.
Originalsprog | Dansk |
---|
Udgivelsessted | Frederikshavn |
---|---|
Forlag | Dafolo |
Vol/bind | 1 |
Antal sider | 298 |
ISBN (Trykt) | 978-87-92031-70-9 |
ISBN (Elektronisk) | 978-87-92031-72-3 |
Status | Udgivet - 2009 |
Emneord
- Identifikation af udsathed
- evaluering
- ledet samspil
- sproglig udvikling
- sprogvurdering
- udsatte børn
- udsatte børn
- innovation
- læreprocesser