TY - RPRT
T1 - Udvikling af entreprenørielle kompetencer hos bioanalytikerstuderende i faget Bioanalytikerprofessionen (BP)
AU - Landbo, Anne Sofie
AU - Krause-Jensen, Lone
PY - 2015/7/2
Y1 - 2015/7/2
N2 - Dette projekt har udviklet en eksamensform, der er blevet anvendt til at evaluere de studerendes entreprenørielle kompetencer. Derudover har vi undersøgt, hvorledes undervisningsforløbet påvirker de studerendes entreprenørielle mindsæt, entreprenørielle viden og entreprenørielle kompetencer samt hvorledes undervisningsforløbet har påvirket de studerendes ønsker til deres fremtidige arbejde. Endelig har vi undersøgt hvorledes de studerendes entreprenørielle kompetencer sættes i spil i det videre uddannelsesforløb.
AB - Dette projekt har udviklet en eksamensform, der er blevet anvendt til at evaluere de studerendes entreprenørielle kompetencer. Derudover har vi undersøgt, hvorledes undervisningsforløbet påvirker de studerendes entreprenørielle mindsæt, entreprenørielle viden og entreprenørielle kompetencer samt hvorledes undervisningsforløbet har påvirket de studerendes ønsker til deres fremtidige arbejde. Endelig har vi undersøgt hvorledes de studerendes entreprenørielle kompetencer sættes i spil i det videre uddannelsesforløb.
KW - innovativ undervisning
KW - Innovation og entreprenørskab
KW - innovation education
KW - bioanalytikeruddannelsen
KW - entreprenørskabsundervisning
M3 - Rapport
BT - Udvikling af entreprenørielle kompetencer hos bioanalytikerstuderende i faget Bioanalytikerprofessionen (BP)
T2 - Ready to Rock Entrepreneurship Education
Y2 - 28 January 2015 through 30 January 2015
ER -