Udvikling af entreprenørielle kompetencer hos bioanalytikerstuderende i faget Bioanalytikerprofessionen (BP)

Publikation: Bog/antologi/rapport/Ph.d. afhandlingRapportFormidling

97 Downloads (Pure)

Abstract

Dette projekt har udviklet en eksamensform, der er blevet anvendt til at evaluere de studerendes entreprenørielle kompetencer. Derudover har vi undersøgt, hvorledes undervisningsforløbet påvirker de studerendes entreprenørielle mindsæt, entreprenørielle viden og entreprenørielle kompetencer samt hvorledes undervisningsforløbet har påvirket de studerendes ønsker til deres fremtidige arbejde. Endelig har vi undersøgt hvorledes de studerendes entreprenørielle kompetencer sættes i spil i det videre uddannelsesforløb.
OriginalsprogDansk
Antal sider25
StatusUdgivet - 2 jul. 2015
BegivenhedReady to Rock Entrepreneurship Education: European Networking Conference on Entrepreneurship Education - VIA, Horsens, Danmark
Varighed: 28 jan. 201530 jan. 2015

Konference

KonferenceReady to Rock Entrepreneurship Education
LokationVIA
Land/OmrådeDanmark
ByHorsens
Periode28/01/1530/01/15

Emneord

  • innovativ undervisning
  • Innovation og entreprenørskab
  • innovation education
  • bioanalytikeruddannelsen
  • entreprenørskabsundervisning

Citationsformater