Udvikling af Pedagogical Content Knowledge (PCK) i natur/teknologi og kollegialt samarbejde

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskningpeer review

Abstract

Et igangværende Ph.d.-projekt med arbejdstitlen; ”Udvikling af Pedagogical Content Knowledge (PCK) i natur/teknologi og kollegialt samarbejde”, er nu i en fremskreden fase, hvor der foreligger flere resultater fra et tematisk og narrativt analysearbejde på baggrund af kvantitative og kvalitative undersøgelser af natur/teknologi læreres praksis og deres oplevede udvikling af PCK.
OriginalsprogDansk
Publikationsdato27 nov. 2019
StatusUdgivet - 27 nov. 2019
BegivenhedDASERA konference - VIA UC, Aarhus, Danmark
Varighed: 27 nov. 2019 → …

Konference

KonferenceDASERA konference
LokationVIA UC
Land/OmrådeDanmark
ByAarhus
Periode27/11/19 → …

Citationsformater