Udviklingslaboratorier som metode til kompetenceudvikling i teknologiforståelse på læreruddannelsen: Slutrapport for projekt ’Kompetenceløft for teknologiforståelse på læreruddannelsen’ under Uddannelses- og Forskningsministeriet

Marianne Georgsen, Mikkel Hjorth, Marie Falkesgaard Slot, Lars Bo Andersen, Mikala Hansbøl, Rasmus Leth Jørnø, Thomas Kjærgaard, Lars Petersen, Hanne Fie Rasmussen, Mads Middelboe Rehder, Oliver Alexander Tafdrup, Thilde Emilie Møller, Morten Gustenhoff

Publikation: Bog/antologi/rapport/Ph.d. afhandlingRapportForskning

OriginalsprogDansk
Antal sider61
ISBN (Elektronisk)978-87-93894-46-4
StatusUdgivet - 1 mar. 2023

Emneord

  • Læring, pædagogik og undervisning
  • Kompetenceudvikling
  • teknologiforståelse
  • udviklingslaboratorier

Citationsformater