Understanding game-based literacy practices in a school context: Outline for a theoretical framework

Bidragets oversatte titel: Om at forstå spilbaserede literacy-praksisser i en skolekontekst: En teoretisk ramme

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktForskningpeer review

Bidragets oversatte titelOm at forstå spilbaserede literacy-praksisser i en skolekontekst: En teoretisk ramme
OriginalsprogEngelsk
Publikationsdato2018
StatusUdgivet - 2018
BegivenhedARLE: SIG Technology and Literacy Education - Lesbos, Grækenland
Varighed: 4 jul. 20188 jul. 2018
http://www.arle.be/sigTale.html

Konference

KonferenceARLE
LokationLesbos
Land/OmrådeGrækenland
Periode04/07/1808/07/18
Internetadresse

Emneord

  • Uddannelse, professioner og erhverv
  • Læring, pædagogik og undervisning
  • Skoler, fag og institutioner

Citationsformater