Projekter pr. år
Abstract
Vi ved en del om, hvad undervisning er – ikke mindst i en læreruddannelse. Det underbygges af den pædagogiske og didaktiske forskning og vidensbase som udfoldes og kan tilgås i den pædagogiske og didaktiske litteratur. Projektets interesse og fokus er imidlertid rettet mod hvilken viden, der er i spil, når under-visningen gennemføres, hvordan viden kommer til udtryk i undervisningen, og hvorfor dialog og samtale tilsyneladende er så afgørende.
| Originalsprog | Dansk |
|---|
| Forlag | VIA University College |
|---|---|
| Antal sider | 19 |
| Status | Udgivet - 25 jan. 2022 |
Emneord
- undervisning
- viden i praksis
- pædagogik
- viden i praksis
Projekter
- 1 Afsluttet
-
ProVide: Professionernes videngrundlag i uddannelse og praksis
Buch, A. (Projektleder), Ottosen, S. (Projektdeltager), Secher, M. T. (Projektdeltager), Madsen, P. H. (Projektdeltager) & Larsen-Nielsen, I. M. (Projektdeltager)
17/08/20 → 31/12/21
Projekter: Projekt › Forskning