Undervisningsdifferentiering i professionsuddannelserne

Anette Judithe Madsen, Jette Rasmussen, Eva Ulstrup, Thea Bollerup-Jensen

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskning

Abstract

Ergoterapeutuddannelsen i University College Lillebælt(UCL) har i 2013 modtaget en bevilling fra Statens Center for Kompetenceudvikling (SCK) og har igangsat et aktionslæringsprojekt, der har fokus på udvikling af princeipper, metoder og redskaber til uddannelsesdifferentiering. Projektet, der implementeres i peridoen 2013-2015, danner rammen om nærværende artikel. Artiklen er således udarbejdet på baggrund af de foreløbige resultater.
OriginalsprogDansk
ArtikelnummerUddannelsesnyt nr. 3 -24. Årgang 2014
TidsskriftUddannelsesnyt
Udgave nummernr.3 - 24. Årgang 2014
Sider (fra-til)6
Antal sider6
ISSN1602-0162
StatusUdgivet - dec. 2014

Emneord

  • undervisningsdifferentiering

Citationsformater