Undervisningsformater i videregående uddannelser

Publikation: Bog/antologi/rapport/kliniske retningslinjerRapportForskning

19 Downloads (Pure)

Abstract

Forskningsprojektet har været drevet af et todelt forskningsspørgsmål:
1. Hvilken betydning har det at genanvende didaktiske formater udviklet af andre end underviseren selv for en udviklingsbaseret og kontekstsensitiv professionsdidaktisk praksis?
2. Hvilken betydning har det for formgivning og deling af formaterne, at de skal genanvendes i en udviklingsbaseret og kontekstsensitiv professionsdidaktisk praksis?
OriginalsprogDansk
UdgivelsesstedAarhus
ForlagVIA UC
Antal sider126
ISBN (Elektronisk)978-87-971733-3-6.
StatusUdgivet - 12 maj 2020

Emneord

  • uddannelse
  • kompetenceudvikling
  • Ledelse, organisationsudvikling og innovation
  • undervisning
  • professionsuddannelser
  • didaktik
  • pædagogisk praksis

Citationsformater