Abstract
Forskningsprojektet har været drevet af et todelt forskningsspørgsmål:
1. Hvilken betydning har det at genanvende didaktiske formater udviklet af andre end underviseren selv for en udviklingsbaseret og kontekstsensitiv professionsdidaktisk praksis?
2. Hvilken betydning har det for formgivning og deling af formaterne, at de skal genanvendes i en udviklingsbaseret og kontekstsensitiv professionsdidaktisk praksis?
1. Hvilken betydning har det at genanvende didaktiske formater udviklet af andre end underviseren selv for en udviklingsbaseret og kontekstsensitiv professionsdidaktisk praksis?
2. Hvilken betydning har det for formgivning og deling af formaterne, at de skal genanvendes i en udviklingsbaseret og kontekstsensitiv professionsdidaktisk praksis?
Originalsprog | Dansk |
---|
Udgivelsessted | Aarhus |
---|---|
Forlag | VIA UC |
Antal sider | 126 |
ISBN (Elektronisk) | 978-87-971733-3-6. |
Status | Udgivet - 12 maj 2020 |
Emneord
- uddannelse
- kompetenceudvikling
- Ledelse, organisationsudvikling og innovation
- undervisning
- professionsuddannelser
- didaktik
- pædagogisk praksis