Abstract
Hvordan udfolder uddannelses-, erhvervs- og karrierevejledning sig i de ældste klasser i den danske folkeskole i samspil med det øvrige der foregår i skolen? Og hvordan giver dette giver mening for de unge? Med afsæt i unges stemmer præsenteres centrale pointer fra Randis ph.d. forskningsprojekt omkring disse spørgsmål.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Publikationsdato | 3 maj 2018 |
Status | Udgivet - 3 maj 2018 |
Begivenhed | Vejledning disrupted: Forventninger og færdigheder i en læringsdiskurs - hvad kan og skal vejlederen i et uddannelsessystem, der betoner karrierelæring og –kompetencer? - Hotel Svendborg, Svendborg, Danmark Varighed: 2 maj 2018 → 3 maj 2018 https://ucc.dk/aktuelt/konferencer/vejledning-disrupted-forventninger-og-faerdigheder-i-en-laeringsdiskurs |
Konference
Konference | Vejledning disrupted: Forventninger og færdigheder i en læringsdiskurs - hvad kan og skal vejlederen i et uddannelsessystem, der betoner karrierelæring og –kompetencer? |
---|---|
Lokation | Hotel Svendborg |
Land/Område | Danmark |
By | Svendborg |
Periode | 02/05/18 → 03/05/18 |
Internetadresse |
Emneord
- Uddannelse, professioner og erhverv
- deltagelse
- karrierelæring
- karrierevejledning
- kritisk psykologi
- læring
- skolen