Abstract
Vejledning af og støtte til studerende med psykisk sår-barhed:
Fremlæggelse af delresultater fra "Projekt vejledning af og støtte til studerende med psykisk sår-barhed". Delresultaterne har 2 foki: 1 med fokus på hvordan studerende med ADHD og depression beskriver deres læringsforudsætninger i klinisk undervisning, samt hvilke udfordringer de studerende oplever i forbindelse med klinisk undervisning. 2 med fokus på Vejledningsdidaktik i relation til studerende med psykisk sårbarhed.
Fremlæggelse af delresultater fra "Projekt vejledning af og støtte til studerende med psykisk sår-barhed". Delresultaterne har 2 foki: 1 med fokus på hvordan studerende med ADHD og depression beskriver deres læringsforudsætninger i klinisk undervisning, samt hvilke udfordringer de studerende oplever i forbindelse med klinisk undervisning. 2 med fokus på Vejledningsdidaktik i relation til studerende med psykisk sårbarhed.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Publikationsdato | 26 okt. 2015 |
Status | Udgivet - 26 okt. 2015 |
Begivenhed | Workshop for program for uddannelse - Aarhus, Danmark Varighed: 26 okt. 2015 → … |
Workshop
Workshop | Workshop for program for uddannelse |
---|---|
Land/Område | Danmark |
By | Aarhus |
Periode | 26/10/15 → … |