Vi er særlige - ikke særlinge! Investering og identitet omkring en international linje i en dansk skole

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologi

OriginalsprogDansk
TitelFlersprogethed i dagtilbud : Lingvistisk etnografiske analyser af sprogpædagogisk praksis
Antal sider17
Udgivelses stedKøbenhavn
ForlagDet Humanistiske Fakultet, Københavns Universitet
Publikationsdato2016
Sider119-135
ISBN (Trykt)978-87-91621-97-0
StatusUdgivet - 2016
NavnKøbenhavnerstudier i tosprogethed
Vol/bind73

Emneord

  • Medier, kommunikation og sprog

Citationsformater

Slåttvik, A. (2016). Vi er særlige - ikke særlinge! Investering og identitet omkring en international linje i en dansk skole. I Flersprogethed i dagtilbud: Lingvistisk etnografiske analyser af sprogpædagogisk praksis (s. 119-135). Det Humanistiske Fakultet, Københavns Universitet. Københavnerstudier i tosprogethed, Bind. 73