Vi kaster med sprogbolde, og hvem griber dem?

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisning

Abstract

Artiklen skaber opmærksomhed om, at det at udvikle gode literacy-praksisser for børn er en politisk opgave, samtidig med at den kræver, at vi kender til nyeste forskning på området og kan inspirere til pædagogiske praksisser , hvor børns sprogudvikling er i fokus
OriginalsprogDansk
TitelLiteracy og læringsmål : I dagtilbud og børnehaveklasse
RedaktørerKirsten Friis, Dorte Østergren-Olsen
Antal sider9
UdgivelsesstedFrederikshavn
ForlagDafolo
Publikationsdato2016
Sider27-35
Artikelnummer3
ISBN (Trykt)978-87-7160-175-6
StatusUdgivet - 2016
NavnLiteracy og læring i fokus

Emneord

  • Børn og unge
  • Skoler, fag og institutioner

Citationsformater