Videregående statistik: for markedsføring og salg

Publikation: Bog/antologi/rapport/kliniske retningslinjerBogUndervisning

Abstract

'Videregående statistik til markedsføring og salg' kan med fordel læses i forlængelse af grundbogen 'Grundlæggende statistik for markedsføring og salg'. Den går i dybden med:

Beskrivende statistik
Skalering og indekstal
Variansanalyse
Bivariate data og korrelation
Simpel lineær regression
Multipel lineær regression
Videregående sandsynlighed
Stokastiske variable
Diskrete fordelinger
Kontinuerte fordelinger og normalfordelingen

Sammen med 'Grundlæggende statistik til markedsføring og salg' dækker lærebogen pensum i statistik på markedsføringsøkonomiuddannelsen.
OriginalsprogDansk
ForlagHans Reitzels Forlag
Antal sider151
ISBN (Trykt)9788741258652
ISBN (Elektronisk)978-87-412-5865-2
StatusUdgivet - 2014

Emneord

  • markedsføring

Citationsformater