Projekter pr. år
Abstract
Når læreren skal planlægge et undervisningsforløb, kan den didaktiske firfeltsmodel over virksomhedsformer være et godt redskab til at skabe fordybelse, variation og virkelyst hos eleverne.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Publikationsdato | 2020 |
Udgiver | EMU.dk |
Status | Udgivet - 2020 |
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Kompetenceudviklingsindsatsen Maddannelse, Måltider og Sundhed
Nielsen, M. K. (Projektleder), Schneider, M. (Projektleder), Damsgaard, C. (Projektdeltager), Greffel Frerks, C. (Projektdeltager), Habekost, E. R. (Projektdeltager), Terkelsen, C. (Projektdeltager), Iversen, D. C. Z. (Projektdeltager), Steiner, M. (Projektdeltager), Ruge, D. (Projektdeltager), Auning, M. N. R. (Projektdeltager), Kamstrup, K. (Projektdeltager) & Lauridsen, A. (Projektdeltager)
20/12/18 → 31/12/20
Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation