Visuel kultur og udvikling af faglighed, erkendelse og inklusion

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktFormidling

    2 Downloads (Pure)

    Abstract

    Dette paper præsenterer hvordan det visuelle som sprog kan bidrage til inklusion, fælles forståelse og erkendelse. Det visuelle spiller en væsentlig rolle, ikke bare i billedfaget men i alle fag i det det visuelle tilbyder en anden tilgang til tænkning, læring og kommunikation og som kan indfange og udfolde indsigter som ellers ikke umiddelbart er tilgængelige.

    OriginalsprogDansk
    Publikationsdato17 apr. 2018
    Antal sider1
    StatusUdgivet - 17 apr. 2018
    BegivenhedDEN FEMTONDE NORDISKA
    LÄRARUTBILDNINGSKONFERENSEN: Tema: Nordisk kompetens för en inkluderande värld
    - Åbo Akademi, Campus Academill, Strandgatan 2., Vasa, Finland
    Varighed: 7 maj 20189 maj 2018
    https://nordisk18.com/2017/06/21/den-femtonde-nordiska-lararutbildningskonferensen/

    Konference

    KonferenceDEN FEMTONDE NORDISKA
    LÄRARUTBILDNINGSKONFERENSEN
    LokationÅbo Akademi, Campus Academill, Strandgatan 2.
    LandFinland
    ByVasa
    Periode07/05/1809/05/18
    Internetadresse

    Emneord

    • sproglig udvikling
    • inklusion
    • faglighed

    Citationsformater