Abstract
Dette paper præsenterer hvordan det visuelle som sprog kan bidrage til inklusion, fælles forståelse og erkendelse. Det visuelle spiller en væsentlig rolle, ikke bare i billedfaget men i alle fag i det det visuelle tilbyder en anden tilgang til tænkning, læring og kommunikation og som kan indfange og udfolde indsigter som ellers ikke umiddelbart er tilgængelige.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Publikationsdato | 17 apr. 2018 |
Antal sider | 1 |
Status | Udgivet - 17 apr. 2018 |
Begivenhed | DEN FEMTONDE NORDISKA LÄRARUTBILDNINGSKONFERENSEN: Tema: Nordisk kompetens för en inkluderande värld - Åbo Akademi, Campus Academill, Strandgatan 2., Vasa, Finland Varighed: 7 maj 2018 → 9 maj 2018 https://nordisk18.com/2017/06/21/den-femtonde-nordiska-lararutbildningskonferensen/ |
Konference
Konference | DEN FEMTONDE NORDISKA LÄRARUTBILDNINGSKONFERENSEN |
---|---|
Lokation | Åbo Akademi, Campus Academill, Strandgatan 2. |
Land | Finland |
By | Vasa |
Periode | 07/05/18 → 09/05/18 |
Internetadresse |
Emneord
- sproglig udvikling
- inklusion
- faglighed