"Vores literacymiljø": et samtalebaseret refleksionsredskab til indskolingsteamet

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelFormidling

Abstract

"Vores Literacymiljø" er et samtalebaseret refleksionsredskab der har til formål at anspore indskolingsteamet på en skole til at diskutere og reflektere over det literacy og numeracymiljø, der omgiver eleverne, og derfra træffe beslutninger om, hvordan eget literacymiljø kan forbedres.
OriginalsprogDansk
Artikelnummer13
TidsskriftViden om Literacy
Udgave nummer22
Sider (fra-til)90-97
Antal sider7
ISSN2245-2761
StatusUdgivet - 8 sep. 2017

Emneord

  • Skoler, fag og institutioner
  • Literacy
  • miljø
  • omgivelser og policy
  • teamsamarbejde
  • Børn og unge
  • didaktik
  • læring
  • Uddannelse, professioner og erhverv
  • Læringsmiljø
  • affordance
  • læring
  • Læring, pædagogik og undervisning
  • Didaktik
  • literacypædagogik
  • læring
  • numeracypædagogik

Citationsformater