Period | 25 Apr 2024 |
---|---|
Event title | Forskningens Døgn 2024 |
Event type | Presentation |
Location | Odense, DenmarkShow on map |
Degree of Recognition | National |
Keywords
- learning, educational science and teaching
Documents & Links
Related content
-
Research Outputs
-
Lærer-i-rolle i indskolingens litteraturundervisning
Research output: Contribution to journal › Journal article › Communication
-
Handlende fortolkning: At udtrykke det usigelige i æstetiske læreprocesser
Research output: Contribution to journal › Journal article › Communication
-
»Så er jeg Hr. Pindse, så er du en rive«: – hvordan indskolingselever træder i rolle i dramatisk fiktion
Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
-
Rollefiguren kryber ud af bogen: At arbejde med lærer-i-rolle som en del af PLC er en god metode til at aktivere eleverne med litteraturen
Research output: Contribution to journal › Journal article › Communication
-
Entangled worlds: the becoming of interpretive spaces in pupils’ engagement with literature through process drama
Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
-
Stor drama med de små: Begivenheder med litteraturundervisning, indskolingselever og procesdrama i folkeskolens danskfag
Research output: Book/Report/PhD thesis › Book › Research › peer-review
-
Projects