konsulentydelse ind i et skolebaseret kompetence- og udviklingsprojekt for indskolingslærerne i matematik på Fjordsgade Skole, Elsted Skole, Katrinebjergskolen og Holme skole i Århus

Activity: Consultancy typesCourse activities

Description

Objectives for customers' outcome: At give indskolingslærerne større indsigt i og erfaring med, hvordan undervisningsdifferentiering kan praktiseres med henblik på inklusion
Methodology and working methods: Oplæg og gruppearbejde. Observation af hinandens undervisning lærerene imellem i små grupper på tværs af skolerne. Udarbejdelse af små videoproduktioner fra undervisningen til brug for fælles drøftelser i plenum. Mødegangene skiftede lokation (skole) fra gang til gang.
Motivation for the choice of methodology and working methods: For at leve op til målet samt for at få lærerne integreret i fællesskabet og føle ejerskab for processen i forhold til videndeling.
Period1 Jun 20052 Feb 2006
Work forUkendt ekstern organisation, Denmark
Degree of RecognitionNational