Unravelling the influence: Understanding how young people navigate Education and career choices.

Press/Media: Press / Media

Description

Artiklen tager af sæt i en drøftelse af unges uddannelsesvalg, men bevæger sig frem til refleksioner om, hvorvidt uddannelsesinstitutioner også kan overveje, om de fx i markedsføring målretter sig til implicitte målgrupper. 

Subject

Unges uddannelsesvalg & uddannelsers rekrutteringsmuligheder

Period5 Aug 2024

Media contributions

1

Media contributions

  • TitleUnravelling the influence: Understanding how young people navigate Education and career choises
    Degree of recognitionInternational
    Media name/outletGUIDE project e-magazine
    Media typeWeb
    Country/TerritoryDenmark
    Date05/08/24
    DescriptionArtiklen tager afsæt i en samtale om unges uddannelsesvalg, men fører også over i en drøftelse af om uddannelsesinstitutioner implicit markedsfører sig til specifikke målgrupper?
    Producer/AuthorEU. Co-funded by the European Union
    PersonsCharlotte Troelsen

Keywords

  • learning, educational science and teaching
  • schools, courses and institutions
  • children and youth