Projects per year
Fingerprint
Network
Profiles
-
Professionsdidaktisk udvikling for undervisere – et følgeforskningsprojekt til VIAs Uddannelsesakademi
Nielsen, B. L., Duch, H. & Larsen, V.
01/08/22 → 31/12/24
Project: Research
-
Gruppearbejde på ungdoms- og videregående uddannelser – begrundelser og perspektiver
Duch, H., Wiskerchen, M., Nielsen, B. L., Jepsen, C. B., Larsen, V., Skov, T. K. & Andreasen, K.
03/01/22 → 31/12/22
Project: Research
-
File
-
Der er brug for mere fokus på FGU-lærerens rolle
Skov, T. K. & Mølgaard, L. B., 27 Jan 2022, In: Uddannelsesbladet.Research output: Contribution to journal › Newspaper article
-
Entreprenørskabsdidaktik og mulighedsbevidsthed med uddannelse og job
Skovhus, R. B., 9 Jun 2022, Mulighedernes didaktik. Ramsgaard, M. B., Brahe-Orlandi, R., Højlund, C., Thomassen, M. L. & Østergaard, T. (eds.). Frederiksberg: Frydenlund Academic, p. 267-284 18 p.Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceeding › Contribution to book/anthology › Research › peer-review
-
Shadowy Research Practices and the Enactment of Data: Last Data Standing?
Buch, A., Larsen, V. & Poulsen, B. K., Jun 2022. 23 p.Research output: Contribution to conference without a publisher/journal › Paper › Research › peer-review
-
Nordyrk 2022
Henriette Skjærbæk Duch (Paricipant) & Tobias Kidde Skov (Paricipant)
2022 → …Activity: Participating in or organising an event types › Conference
-
Teorier om entreprenøriel læring som inspiration til vejledningsfeltet?
Randi Boelskifte Skovhus (Introductory speaker)
17 Sep 2021Activity: Talk or presentation types › Lecture or presentation
-
Praktikværters begrundelser for at modtage skoleelever i praktik
Randi Boelskifte Skovhus (Introductory speaker)
19 Nov 2021Activity: Talk or presentation types › Lecture or presentation
Press / Media
-
Rødbeden i Rødovre: Noget om vejledning i meningsfulde fællesskaber
16/05/22
1 item of Media coverage
Press/Media: Press / Media
-
-
KL vil flytte 10. klasse væk fra folkeskolen
16/05/22
1 item of Media coverage
Press/Media: Press / Media