Projects per year
Fingerprint
Network
Profiles
-
Lars Bo Andersen
- University College Copenhagen, Læreruddannelsen Forskning og Udvikling
- Københavns Professionshøjskole - Forskningsmiljøer, Digitalisering i skolen - Docent
- Københavns Professionshøjskole - Forskningsmiljøer, Læring, dannelse og trivsel i skolen – Institut for Læreruddannelse
Person: Portal
-
AGILE EDU
Schrøder, V., Frydendahl, J. A., Sørensen, L., Klausen, M. T. & Rehder, M. M.
01/01/23 → 31/12/25
Project: Development project/ Innovation
-
Bæredygtighed, bærekraft, hållbarhet: Nordiske temadage i læreruddannelsen
Rasmussen, M. D., Steffensen, T., Bondesson, A. S., Brekke, M. L. & Myren-Svelstad, P. E.
01/08/22 → 31/12/24
Project: Development project/ Innovation
-
INKLU SYKL: Inkluderende SYKL-praksis i dansk og matematik med fokus på ressourcepersoners samarbejde
Schmidt, M. C. S., Koefoed-Melson, N., Østergren-Olsen, D., Storm-Andersen, M., Hansen, K. R., Rasmussen, M. D., Petersen, S. K., Thygesen, S. & Malm, S. G.
03/01/22 → 31/12/23
Project: Research
Research output
-
Lektier
Gregersen, A. S., 16 Feb 2023, Aarhus: Aarhus Universitetsforlag. 65 p. (Pædagogisk rækkevidde; No. 24).Research output: Book/Report/clinical guidelines › Book › Research › peer-review
-
“When you get out there, you don't have a toolbox”. A comparative study of student teacher's identity development in Swedish and Danish teacher education
Rinne, I., Lundqvist, U., Johannsen, B. F. & Yildirim, A., 1 Feb 2023, In: Teaching and Teacher Education: An International Journal of Research and Studies. 122, p. 1-10 10 p., 103958.Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
Open Access -
Anbefalinger til indførsel af teknologiforståelse i uddannelse af lærere og andet pædagogisk personale: Slutleverance i 3. spor af forsøgsprogrammet for teknologiforståelse i folkeskolens obligatoriske undervisning
Andersen, L. B., Brabrand, C., Buhl, M., Caprani, O., Georgsen, M., Hachmann, R., Hjorth, M., Jørnø, R. L. V., Køhrsen, L., Misfeldt, M., Nørgård, R. T., Nortvig, A-M. & Rehder, M. M., 15 Jan 2022, København: Børne- og Undervisningsministeriet. 57 p.Research output: Book/Report/clinical guidelines › Report › Research
Open AccessFile
-
Det Nationale Center for Fremmedsprog (External organisation)
Annette Søndergaard Gregersen (Member)
1 Mar 2022 → 30 Jun 2023Activity: Membership types › Other activities
-
Tidlig sprogstart - fransk i 3./4. klasse
Annette Søndergaard Gregersen (Arranger), Maj Dannemand (Arranger), Emmanuel Zimmert (Speaker), Tore Leifer (Keynotespeaker), Jonas Rasmussen (Speaker), Frank Hansen (Speaker), Marianne Rydlund (Speaker), annelise Knudsen (Speaker), Anna Nellemann (Speaker), Paul Hye (Speaker), Peter Larsen (Speaker), Dorte Søndermark (Speaker) & Mary Louisa Gudmand (Speaker)
26 Aug 2022Activity: Participating in or organising an event types › Seminar
File -
Vanskelige forbindelser. Overgange fra børnehave til skole
Kira Saabye Christensen (Introductory speaker)
5 Oct 2022Activity: Talk or presentation types › Lecture or presentation
Press / Media
-
-
Hvor mange huller er der i en fluesmækker? SYKL skal lære elever at hjælpe hinanden med at løse problemer
Maria Christina Secher Schmidt
30/11/22
1 item of Media coverage
Press/Media: Press / Media
-
”Eleverne er modigere, når de taler fransk i 3. klasse”
19/10/22
1 item of Media coverage
Press/Media: Press / Media