University College Absalon

Filter
Foreword/postscript

Search results

  • 2024

    Forord

    Sørensen, M. C., 2024, Musikken i pædagogikken: Pædagogens grundbog i arbejdet med musik. Akademisk Forlag, p. 11-14 4 p.

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingForeword/postscriptCommunication

  • 2023

    Introduktion

    Riis, M. & Brodersen, A., Jan 2023, Erhvervsdidaktisk opslagsbog. Riis, M. & Brodersen, A. (eds.). 1 ed. Hans Reitzels Forlag, p. 9-10 2 p.

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingForeword/postscriptCommunication

  • 2022

    Forord

    Møller, L. M. & Ivarsen, D. L., 2022, Det tænkende klasserum i matematik: 14 praksisser til bedre læring. Akademisk Forlag, p. 12-16 5 p.

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingForeword/postscriptCommunication

  • 2019

    Forord

    Nielsen, A., 2019, Etik i professionel praksis. Dansk Psykologisk Forlag

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingForeword/postscriptCommunication

  • 2018

    Begribe og gøre, innovation og entreprenørskab - indledende betragtninger

    Davidsen, H. M., Sprogøe, J. & Boelsmand, J., 2018, Begribe og gøre: - innovation og entreprenørskab i et professionsperspektiv. Sprogøe, J., Davidsen, H. M. & Boelsmand, J. (eds.). Frederiksberg C.: Frydenlund Academic, p. 7-23 17 p.

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingForeword/postscriptCommunication

  • 2017

    Forord

    Glasdam, S., Hansen, G. R. & Pjengaard, S., 2017, Bachelorprojektet inden for det pædagogiske område: indblik i videnskabelige metoder. Glasdam, S., Hansen, G. R. & Pjengaard, S. (eds.). Hans Reitzels Forlag, p. 7-9 3 p.

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingForeword/postscriptCommunication

  • Indledning

    Mellon*, K., 2017, Den kritiske leder. Mellon, K. (ed.). Dafolo, p. 11-20 10 p. (Ledelse for læring).

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingForeword/postscriptResearch

  • Indledning

    Mellon*, K., Feb 2017, Læring eller ikke-læring?. Mellon, K. (ed.). Dafolo, (Undervisning og læring).

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingForeword/postscriptCommunication

  • 2011

    Forord til den danske udgave

    Korsgaard, K. A. & Havgaard, M. H., 2011, Læsningens psykologi og pædagogik. Dansk Psykologisk Forlag, p. 9-10 2 p.

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingForeword/postscriptResearch

  • 2002

    Forord til den danske udgave

    Jensen, P. T., 2002, Barnets veje til sprog. Gyldendal, p. 7-14

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingForeword/postscriptCommunication