Personal profile

Presentation

Undervisning i følgende områder på KVU Serviceøkonom:

Værtskab, gæsterelationer og kommunikation

Intern kommunikation. Ekstern kommunikation i service- og oplevelsesvirksomheder

Interkulturelle kompetencer og interkulturel intelligens

Interkulturel kommunikation

Service- og oplevelsesdesign (fra feltarbejde og observation til kortlægning af gæsterejsen, idegenerering samt udvikling nye servicetiltag og –koncepter)

Værdiskabelse gennem servicedesign

Kvalitet i serviceoplevelsen, planlægning og gennemførelse af målinger af gæstetilfredsheden

 

Didaktiske interesser og udviklingsarbejde:

Feedback og feedforward

Designprincipper for læringsaktiviteter, der fremmer studerendes engagement, læring og dimittendernes beskæftigelsesmuligheder  

Værktøjskasse for fremtidens dimittender: hvordan klæder vi dem til at træffe bedre beslutninger - når teori møder praksis

 

Education/Academic qualification

Specialiseringsmodul 'Organisatorisk læring med særlig fokus på Co-creation i uddannelse’| CO-CREATION -UCN –2018-2019 [F19-28071], STUDERENDE SOM MEDSKABERE I UDVIKLINGEN AF ET VIRTUELT LÆRINGSMILJØ -CANVAS -PÅ SERVICEØKONOMUDDANNELSEN | UCN BUSINESS, Aalborg University

22 Nov 201822 Aug 2019

Award Date: 22 Aug 2019

Digital markedsførings modul fra AU Akademiudd. international handel og markedsfør, Digital Marketing Campaign for Lindholm Høje, UCN act2learn Ledelse og Organisation

… → 28 Aug 2017

Award Date: 28 Aug 2017

SharePoint Online for Redaktører

17 Feb 202218 Feb 2022

Brænd igennem med din forskning – også på engelsk, University College of Nothern Denmark

8 Sept 202112 Oct 2021

Fingerprint

Dive into the research topics where Maria Larsen-Zarechnova is active. These topic labels come from the works of this person. Together they form a unique fingerprint.
  • 1 Similar Profiles