Trine Lippert

Trine Lippert

Cand.Pæd i generel pædagogik, Lektor, Uddannelsesansvarlig

20112023

Research activity per year

Personal profile

Presentation

Cand.pæd. i generel pædagogik, Lektor og uddannelsesansvarlig v. Videreuddannelsen for pædagogik og læring, UCL Erhvervsakademi og ProfessionshøjskolePædagogik og Læring

Work areas

Primære arbejdsområder:

Faglig ansvarlig for Diplom i erhvervspædagogik, Diplom i uddannelses-, erhvervs- og karrierevejledning samt Akademiuddannelserne: Socialpædagogik, Ungdomspædagogik og Ungdoms- og voksenundervisning. Ansvarlig for udvikling, strategi og kvalitet af områderne internt og ekstert. 

Projektlede, designe og implementere formel som uformel kompetenceudviklingsforløb i samspil med samarbejdspartnere og institutioner i UCL´s område samt øvrige UC´er.

 

Competences

Linguistic competences:
Language: Danish
Level: Native speaker
Language: English
Level: Experienced
Language: Norwegian
Level: Negotiation level
Language: Spanish
Level: Experienced

Organisational unit competences:
Project management: Several years of experience
Networking: Several years of experience
Fundraising: Some experience
Administration: Several years of experience
Management: Several years of experience

Education/Academic qualification

Master of education, The Danish University of Education

Award Date: 1 Mar 2007

PD i Ungdomspædagogik, CVU Fyn

Award Date: 1 Jun 2003

Teacher, Læreruddannelsen i Odense

Award Date: 1 Jun 1999

Positions

Lektor, uddannelsesansvarlig, Videreuddannelsen for pædagogik og læring, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole

1 Jan 2022 → …

Lektor ved Videreuddannelse og praksisudvikling, UCL University College

1 Aug 201131 Dec 2021

Adjunkt ved Videreuddannelse og praksisudvikling, UCL University College

1 Aug 20081 Jul 2011

Kvotaansat i Læreruddannelsen på Fyn

1 Aug 200830 Jun 2009

Timelærer på diplom i uddannelses- og erhvervsvejledning, CVU Fyn

1 Jan 20051 Jan 2007

Efterskolelærer, Eisbjerghus Efterskole

1 Aug 20021 Jun 2005

Efterskolelærer, Efterskolen v. Høng Gymnasium

1 Aug 19991 Feb 2002

Keywords

  • general education
  • case studies
  • skill development
  • teachers
  • skills
  • youth
  • youth culture
  • social work
  • professional didactics
  • public school
  • analysis
  • continuing education
  • retention
  • student attrition
  • didactics
  • learning processes