Project Details
Description
Projektets overordnede formål var at opnå generel viden om, hvordan et særligt forløb med færdigheds- og scenarietræning i løbet af et klinisk undervisningsforløb kan tilrettelægges. Derudover var der fokus på, hvordan det bidrager til at øge studerendes kompetencer til at træde ind i det samlede sundhedsvæsen efter endt uddannelse.
Det konkrete formål var at afprøve et tredages simulationsbaseret undervisningsforløb udviklet i et samarbejde mellem Institut for Sygepleje, Metropol, CAMES-Copenhagen Academy for Medical Simulation og Region Hovedstaden Center for HR, Sektion for Grunduddannelse for en udvalgt gruppe studerende.
Projektet var et eksperiment. Der blev eksperimenteret med at øge studerendes kompetencer gennem simulationsbaseret undervisning, samt at post- og prægraduate indsatser kunne inspirere til at skabe bedre sammenhæng ved at lære af hinanden, når vi udvikler undervisning.
Status | Finished |
---|---|
Effective start/end date | 01/09/17 → 15/12/17 |
Fingerprint
Explore the research topics touched on by this project. These labels are generated based on the underlying awards/grants. Together they form a unique fingerprint.