Blended learning, design- og konstruktionsforløb

  • Georgsen, Marianne (Principle researcher)
  • Kristensen, Hans Damgaard (Co-researcher)
  • Pagh, Lone (Co-researcher)
  • Nielsen, Orla (Co-researcher)
  • Mark, Lene (Co-researcher)
  • Rasmussen, Ann Lilith Kongsbak (Co-researcher)

Project Details

Description

Blended Learning er et forløb, som henvender sig til kolleger, som på forhånd ved, at målet er at ændre et uddannelseselement således, at det kommer til at indeholde et eller flere elementer af netbaseret aktivitet – og som har en masse relevante spørgsmål i den forbindelse:
”Hvordan gør man? Hvad er den gode blanding af netbaseret aktivitet og tilstedeværelsesundervisning? Hvordan tilrettelægger vi det, der skal foregå virtuelt? Hvilke materialer får jeg brug for, når jeg laver blended learning? Hvem kan hjælpe med at lave dem? Osv. osv.”
Der er mange spørgsmål og mange ubekendte, når undervisningstilbuddene skal foregå helt eller delvist online. I VOK har vi udviklet et design- og konstruktionsforløb for undervisere, som skal arbejde med blended learning og online undervisning, som fører deltagerne gennem alle relevante dele af udviklingen af et online eller blended learning-forløb. Dette forløb tilbydes nu til undervisere i VOK fra januar 2014 til at inspirere, strukturere og facilitere udviklingen af kvalitetsmoduler til nettet.
StatusFinished
Effective start/end date01/06/1331/12/14

Fingerprint

Explore the research topics touched on by this project. These labels are generated based on the underlying awards/grants. Together they form a unique fingerprint.