Project Details

Description

Projektet vil udvikle et børne-centret kompetence rammeværktøj for ECEC og udvikle at innovativt online forløb for at støtte ECEC studerende til at reflektere og vurderer deres børne-centrerede kompetencer. Forløbet skal støtte studerende i deres omtanke om både forskellige teoretiske fortolkninger af børne-centrerethed samt internationale praksiseksempler. Forløbet vil støtte studerende under deres praktik. For at facilitere fokus på de studerendes praksis, vil ressourcer udvikles for mentorerne på praktikpladserne. Disse er designet til, at støtte dem i at øge børne-centreret kompetencer i ECEC studerende.
StatusFinished
Effective start/end date01/11/1931/10/21

Collaborative partners

  • University of Plymouth (lead)
  • University of Trieste
  • Universidade da Coruna
  • Babeș-Bolyai University
  • Early childhood of Ireland
  • The British Association for Early Childhood Education
  • Sveuciliste u zagrebu

Keywords

  • e-learning

Fingerprint

Explore the research topics touched on by this project. These labels are generated based on the underlying awards/grants. Together they form a unique fingerprint.