Projects per year
Project Details
Description
Ideen med projektet er at undersøge organisationers interne medielandskab, som det tager sig ud i midten af 2020’erne for at kortlægge og vurdere landskabet og dermed klæde kommunikatører på til at tage kvalificerede beslutninger i forhold til valg af medier, kanaler og genrer i den interne kommunikation afhængig af, hvad kommunikationsmålet er.
Vi vil defor tage fat i 2-5 større danske organisationer, som arbejder professionelt med mange forskellige typer af intern kommunikation til mange forskellige interne målgrupper med henblik på at få indblik i best practice og nye tendenser.
Vi vil defor tage fat i 2-5 større danske organisationer, som arbejder professionelt med mange forskellige typer af intern kommunikation til mange forskellige interne målgrupper med henblik på at få indblik i best practice og nye tendenser.
Status | Active |
---|---|
Effective start/end date | 01/10/24 → 30/06/26 |
Keywords
- communication
Projects
- 1 Finished
-
Journalists in Internal communication
Tougaard, H. (Principle researcher) & Madsen, V. T. (Principle researcher)
01/12/21 → 01/04/24
Project: Development project/ Innovation