Digital Kommunikation i en Coronatid - Hvad gør vi og hvordan?

Project Details

Description

Vi lever i en tid, hvor en pandemi hersker og begrænser vores hverdag. Covid-19 er kommet for at blive på ubestemt tid. Der er derfor mere end nogensinde før behov for synlighed og tilstedeværelse. Digital kommunikation er mange ting, og som virksomhed kan det være svært at navigere i, hvilke steder man skal være synlig og hvilke historier der skal deles. I samarbejde med UCL og Culinary Institute by VejleErhverv tilbyder vi et forløb, der vil hjælpe jer med at forstå og anvende de digitale værktøjer, som kan være med til at løfte jeres kommunikation ud ad til og sikre det fortsatte eksistensgrundlag i den nye virkelighed med Corona.
Med 5 fysiske og 5 online seminarer, 6 netværksmøder samt sparring undervejs, skal I arbejde med jeres digitale forretningsudvikling. Der vil blandt andet blive arbejdet med trends i branchen, sociale medier, fortælling af den gode historie samt brug af billeder og videoer til præsentation af jeres produkter og services. Desuden vil vi dokumentere jeres digitale kommunikation før, under og efter forløbet, og komme med input og feedback på jeres arbejde. I vil blive inddelt i netværksgrupper og der vil blive oprettet en fælles Facebookgruppe, hvor I sammen kan interagere og dele indhold samt idéer med hinanden.
Vil tilbyder desuden 1:1 sparring efter behov. Vi arbejder efter konceptet ’sammen bliver vi stærkere’ og sætter jeres virksomhed i centrum, så de digitale værktøjer er med til at tiltrække gæster nu, og i fremtiden.
Short titleDigital Ledelseskultur
AcronymDLK
StatusFinished
Effective start/end date01/12/2031/12/21

Collaborative partners

  • Culinary Institute By Vejle
  • (lead)
  • Digital Ledelseskultur - Niveau 1

    Lund, J. (Principle researcher), Jørgensen, A. S. (Principle researcher) & Hansen, T. L. (Principle researcher)

    01/09/1801/03/23

    Project: Development project/ Innovation