Digitalt Fyrtårn

  • Bang, Marie Bangsgaard (Co-researcher)
  • Knudsen, Torben Broe (Co-researcher)
  • Bruhn, Stinne (Co-researcher)
  • Madsen, Lisbeth Vinding (Co-researcher)
  • Andersen, Jette Pia (Co-researcher)
  • Nielsen, Kristina Tomra (Co-researcher)
  • Hansen, Helle (Co-researcher)
  • Læssøe, Annette (Co-researcher)
  • Bevensee, Susanne Livbjerg (Co-researcher)
  • Lange, Inge (Co-researcher)
  • Lunn, Tine Bieber Kirkegaard (Co-researcher)
  • Helle, Tina (Co-researcher)
  • Jensen, Tanja Lundholm (Co-researcher)
  • Heidemann-Lehmann, Sanne (Co-researcher)
  • Kaptain, Rina Juel (Co-researcher)
  • Madsen, Jacob Østergaard (Co-researcher)
  • Bang, Marie Bangsgaard (Co-researcher)
  • Knudsen, Torben Broe (Co-researcher)
  • Bruhn, Stinne (Co-researcher)
  • Madsen, Lisbeth Vinding (Co-researcher)
  • Andersen, Jette Pia (Co-researcher)
  • Nielsen, Kristina Tomra (Co-researcher)
  • Hansen, Helle (Co-researcher)
  • Læssøe, Annette (Co-researcher)
  • Livbjerg Bevensee, Susanne (Co-researcher)
  • Lange, Inge (Co-researcher)
  • Lunn, Tine Bieber (Co-researcher)
  • Helle, Tina (Co-researcher)
  • Jensen, Tanja Lundholm (Co-researcher)
  • Heidemann-Lehmann, Sanne (Co-researcher)
  • Kaptain, Rina Juel (Co-researcher)
  • Madsen, Jacob Østergaard (Co-researcher)

Project Details

Description

I forbindelse med at forankre en digital-didaktiske udvikling i uddannelsesmiljøerne har 5 uddannelser på UCN fået status af ”digitale fyrtårne”, Ergoterapeutuddannelsen er et af de digitale fyrtårne på UCN, som skal fungere som rollemodeller for den digital-didaktiske omstillingsproces og forpligtige sig til aktivt at dele viden og erfaringer med de øvrige uddannelser og indgå i samarbejde med DUIT

Description

I forbindelse med at forankre en digital-didaktiske udvikling i uddannelsesmiljøerne har 5 uddannelser på UCN fået status af ”digitale fyrtårne”, Ergoterapeutuddannelsen er et af de digitale fyrtårne på UCN, som skal fungere som rollemodeller for den digital-didaktiske omstillingsproces og forpligtige sig til aktivt at dele viden og erfaringer med de øvrige uddannelser og indgå i samarbejde med DUIT
StatusFinished
Effective start/end date18/08/1401/12/15

Keywords

  • occupational therapy
  • digitial communication