Project Details

Description

Professionshøjskolen Absalon center for sygepleje tilbyder uddannelser inden for
rammerne af lov om erhvervsakademiuddannelser og professionsbacheloruddannelser, jf. lovbekendtgørelse nr. 1147. Det er en del af centerets strategisk målsætning at arbejde med kvalitet og feedback, jf. Kvalitetspolitik og -strategi 2014, s. 6, hvortil følgende dokument har fokus på
feedback som en del af den kontinuerlige og ikke-statiske proces ved at udvikle rammesætningen af læringsfremmende aktiviteter for alle aktører.

Feedback som begreb og afgrænsning til center for sygeplejes kontekst, kræver nærmere præciseringer for at kunne nærme sig en fælles forståelsesramme. Dette udviklingsprojekt forsøger ud fra en polyfonisk tilgang at operationalisere flere definitioner og tanker, som har til formål at fremkomme med et ikke-reduktionistisk syn på feedback, og som måske fremadrettet kan danne udgangspunkt for en frugtbar dialog og operationalisering af feedback i center for sygepleje.
StatusFinished
Effective start/end date01/06/1715/01/20