Kampagne til mobilsering af frivillige til Kræftens Bekæmpelse

Project Details

Description

Udvikle relevante formater, budskaber og henvendelsesformer til målgruppen af unge i København og Frederiksberg med henblik på at engagere dem i frivilligt arbejde for Kræftens Bekæmpelse.

Layman's description

En kampagne for at skaffe frivillige unge til at deltage i landsindsamling for Kræftens Bekæmpelse.

Key findings

Henvendelsen til de unge skal ske på sociale medier, hvor unge engagerer sig i livsstils- og identitetsskabende aktiviteter. Unge opsøger ikke budskaber om frivilligt arbejde, men skal introduceres for det anden sammenhæng, der er båret af interesse, underholdning og fritid. Unge træder ind i frivilligt arbejde, hvis det plejer sociale relationer.
Short titleKampagne rette mod frivillige
StatusFinished
Effective start/end date23/09/1920/12/19

Collaborative partners

  • Institute of Cancer Epidemiology, Danish Cancer Society, Copenhagen, Denmark. [email protected] (Project partner) (lead)

Keywords

  • Media, communication and languages

Fingerprint

Explore the research topics touched on by this project. These labels are generated based on the underlying awards/grants. Together they form a unique fingerprint.