Project Details
Description
Udvikle relevante formater, budskaber og henvendelsesformer til målgruppen af unge i København og Frederiksberg med henblik på at engagere dem i frivilligt arbejde for Kræftens Bekæmpelse.
Layman's description
En kampagne for at skaffe frivillige unge til at deltage i landsindsamling for Kræftens Bekæmpelse.
Key findings
Henvendelsen til de unge skal ske på sociale medier, hvor unge engagerer sig i livsstils- og identitetsskabende aktiviteter. Unge opsøger ikke budskaber om frivilligt arbejde, men skal introduceres for det anden sammenhæng, der er båret af interesse, underholdning og fritid. Unge træder ind i frivilligt arbejde, hvis det plejer sociale relationer.
Short title | Kampagne rette mod frivillige |
---|---|
Status | Finished |
Effective start/end date | 23/09/19 → 20/12/19 |
Collaborative partners
- Institute of Cancer Epidemiology, Danish Cancer Society, Copenhagen, Denmark. [email protected] (Project partner) (lead)
Keywords
- Media, communication and languages
Fingerprint
Explore the research topics touched on by this project. These labels are generated based on the underlying awards/grants. Together they form a unique fingerprint.