Project Details
Description
Intern kompetenceudvikling i forhold til vejledning, særligt i efter videreuddannelses regi.
At skabe et eksemplarisk metaforløb i vejledningsprocesser for og med deltagere, der tager udgangspunkt i deltagernes erfaringer med, hvad der skaber konstruktive/givende vejledningsprocesser i deres praksis i professionerne, samt i ønsker om at kunne tænke og handle anderledes. De praksisformer, vi skaber i kursusforløbet, relateres undervejs til, eller har deres udgangspunkt i, aktuelle erfaringer eller kommende opgaver i professionerne. Det betyder at:
Form og indhold på temadagene samskabes af deltagere og tovholdere
Teorier udvælges løbende
Metoder konstrueres og relateres til deltagerens vejledningsopgaver
Procesanalyser på forløbet samtidig bliver metaanalyser, der relaterer sig til konsulentpraksissen.
At skabe et eksemplarisk metaforløb i vejledningsprocesser for og med deltagere, der tager udgangspunkt i deltagernes erfaringer med, hvad der skaber konstruktive/givende vejledningsprocesser i deres praksis i professionerne, samt i ønsker om at kunne tænke og handle anderledes. De praksisformer, vi skaber i kursusforløbet, relateres undervejs til, eller har deres udgangspunkt i, aktuelle erfaringer eller kommende opgaver i professionerne. Det betyder at:
Form og indhold på temadagene samskabes af deltagere og tovholdere
Teorier udvælges løbende
Metoder konstrueres og relateres til deltagerens vejledningsopgaver
Procesanalyser på forløbet samtidig bliver metaanalyser, der relaterer sig til konsulentpraksissen.
Status | Finished |
---|---|
Effective start/end date | 14/06/16 → 09/06/17 |
Keywords
- learning, educational science and teaching
- management, organizational development and innovation