Project Details
Description
Fagenes identitet, didaktik og sprogsyn:
afdækning af ligheder og forskelle mellem
forskellige sprogfags didaktik og sprogsyn
(engelsk, tysk, fransk og spansk), afdækning af
kompetence-, køns- og aldersprofil for
sprogundervisere på alle ni veauer samt deres
oplevelser af at være sproglærer CLIL (Content
and Language Integrated Learning) og CEFR
(Common European Frame work of References
for Languages): afdækning af mulighederne for
en dansk version og implementering af CEFR i
kon kret forløb eller på konkrete
uddannelsesniveauer
afdækning af ligheder og forskelle mellem
forskellige sprogfags didaktik og sprogsyn
(engelsk, tysk, fransk og spansk), afdækning af
kompetence-, køns- og aldersprofil for
sprogundervisere på alle ni veauer samt deres
oplevelser af at være sproglærer CLIL (Content
and Language Integrated Learning) og CEFR
(Common European Frame work of References
for Languages): afdækning af mulighederne for
en dansk version og implementering af CEFR i
kon kret forløb eller på konkrete
uddannelsesniveauer
Status | Finished |
---|---|
Effective start/end date | 01/06/20 → 01/07/22 |
Links | https://ncff.dk/projekter/bevilligede-projekter/didaktisk-udvikling/ |
Collaborative partners
- Det Nationale Center for Fremmedsprog
- University of Copenhagen (lead)
Keywords
- learning, educational science and teaching
- evaluation