Project Details
Description
MOOC består af en trefaset studiemodel, som gør det muligt at få undervisningskompetence i et fag, som en lærer måske i årevis har undervist i.
Kompetenceudviklingsforløbet foregår i tre indbyrdes forbundne faser:
Selvevaluering og samtale
Studiearbejde
Tilegnelse af viden i en åben digital platform (MOOC)
Undervisning, individuel vejledning, holdvejledning og fagligt forum
Eksamen (Kompetencemålsprøve).
Kompetenceudviklingsforløbet foregår i tre indbyrdes forbundne faser:
Selvevaluering og samtale
Studiearbejde
Tilegnelse af viden i en åben digital platform (MOOC)
Undervisning, individuel vejledning, holdvejledning og fagligt forum
Eksamen (Kompetencemålsprøve).
Status | Finished |
---|---|
Effective start/end date | 01/09/14 → 31/08/16 |
Links | http://ucsj.dk/folkeskolereform/viden-og-undervisningskompetence/mooc-supplerende-undervisningsfag/ |
Keywords
- skill development
Fingerprint
Explore the research topics touched on by this project. These labels are generated based on the underlying awards/grants. Together they form a unique fingerprint.