Project Details
Description
Udgangspunktet for Playful Learning er, at leg er vigtig og værdifuld for børns udvikling, læring og trivsel. Derfor er ambitionen med programmet at styrke alle danske børns kreative og eksperimenterende tilgang til verden og deres livslange motivation for legende læring.
Playful Learning er et langsigtet partnerskab mellem alle landets seks professionshøjskoler og LEGO Fonden for at udvikle og fremme en legende tilgang til læring. Partnerskabet udfolder sig i et ambitiøst nationalt udviklingsprogram
Playful Learning er et langsigtet partnerskab mellem alle landets seks professionshøjskoler og LEGO Fonden for at udvikle og fremme en legende tilgang til læring. Partnerskabet udfolder sig i et ambitiøst nationalt udviklingsprogram
Key findings
At etablere Play Lab på Københavns Professionshøjskole
At afholde kompetenceudviklingsforløb for kollegaer
At medvirke til at de studerende oplever legende, kreative og eksperimenterende tilgange til læring.
At afholde kompetenceudviklingsforløb for kollegaer
At medvirke til at de studerende oplever legende, kreative og eksperimenterende tilgange til læring.
Short title | Playful Learning |
---|---|
Status | Finished |
Effective start/end date | 01/10/18 → 31/12/22 |
Links | https://playful-learning.dk/om-playful-learning/ |
Collaborative partners
- Playful Learning - National Programledelse (lead)
Keywords
- learning, educational science and teaching
Fingerprint
Explore the research topics touched on by this project. These labels are generated based on the underlying awards/grants. Together they form a unique fingerprint.