Project Details
Description
Positioneringegamet er et læringsmiddel, der har fokus på at synliggøre den markedsmæssige positionering af et brand ift. design, kommunikation og formsprog.
Spillet er et dialog/dilemmaspil, der spilles i grupper som optakt til et længere designforløb i strategisk design.
Spillets kort muliggør at de studerende i grupper kan afprøve og diskutere, hvordan forskellige positioneringsstrategier påvirker opgavens brandhierarki og hvilken type kommunikation vil være bedst egnet.
Spillet er ind til videre udviklet til at dække 8 forskellige produkt/outlet-kategorier som er valgt ud fra deres kvaliteter som generisk/representativt eksempel for brandtyper og kundebehov.
Spillet er et dialog/dilemmaspil, der spilles i grupper som optakt til et længere designforløb i strategisk design.
Spillets kort muliggør at de studerende i grupper kan afprøve og diskutere, hvordan forskellige positioneringsstrategier påvirker opgavens brandhierarki og hvilken type kommunikation vil være bedst egnet.
Spillet er ind til videre udviklet til at dække 8 forskellige produkt/outlet-kategorier som er valgt ud fra deres kvaliteter som generisk/representativt eksempel for brandtyper og kundebehov.
Status | Finished |
---|---|
Effective start/end date | 27/12/14 → 27/12/15 |
Keywords
- material design
- innovative teaching
- product development