Second Screen

  • K. Rasmussen, Steen (Principle researcher)
  • Krämer, Kristian (Principle researcher)
  • Johnsen, Rasmus (Co-researcher)
  • Ibsen, Martin (Co-researcher)
  • Strøbech, Kristian (Co-researcher)

Project Details

Description

Danmarks Medie- og Journalisthøjskole og Alexandra Instituttet samarbejdede om projektet "Second Screen" med henblik på at skabe opmærksomhed på den nye medieudvikling, hvor tv-seere i stadig større grad bruger smartphones og tablets til at udvide tv-oplevelsen med - typisk ved at dele tanker, fotos m.m. via sociale medier.
Projektet blev økonomisk støtte af Shareplay Fonden.
Desværre lykkedes det ikke at samle tilstrækkeligt med deltagere til at gennemføre et planlagt Masterclass-forløb. Projektets reelle udbytte blev derfor en række frugtbare diskussioner og planlægning af aktiviteter - samt to videoer om begrebet "Second Screen".
StatusFinished
Effective start/end date01/04/1331/03/14

Collaborative partners

Keywords

  • social media

Fingerprint

Explore the research topics touched on by this project. These labels are generated based on the underlying awards/grants. Together they form a unique fingerprint.