Project Details
Description
Danmarks Medie- og Journalisthøjskole og Alexandra Instituttet samarbejdede om projektet "Second Screen" med henblik på at skabe opmærksomhed på den nye medieudvikling, hvor tv-seere i stadig større grad bruger smartphones og tablets til at udvide tv-oplevelsen med - typisk ved at dele tanker, fotos m.m. via sociale medier.
Projektet blev økonomisk støtte af Shareplay Fonden.
Desværre lykkedes det ikke at samle tilstrækkeligt med deltagere til at gennemføre et planlagt Masterclass-forløb. Projektets reelle udbytte blev derfor en række frugtbare diskussioner og planlægning af aktiviteter - samt to videoer om begrebet "Second Screen".
Projektet blev økonomisk støtte af Shareplay Fonden.
Desværre lykkedes det ikke at samle tilstrækkeligt med deltagere til at gennemføre et planlagt Masterclass-forløb. Projektets reelle udbytte blev derfor en række frugtbare diskussioner og planlægning af aktiviteter - samt to videoer om begrebet "Second Screen".
Status | Finished |
---|---|
Effective start/end date | 01/04/13 → 31/03/14 |
Links | http://www.2ndscreen.org |
Collaborative partners
- Danmarks Medie- og Journalisthøjskole (lead)
- Alexandra Instituttet A/S (Project partner)
- Shareplay (Project partner)
Keywords
- social media
Fingerprint
Explore the research topics touched on by this project. These labels are generated based on the underlying awards/grants. Together they form a unique fingerprint.