Project Details
Description
Et projekt som går på tværs af VIA’s RKV praksis til Efter- og Videreuddannelse og undervisningen på diplomuddannelser med henblik på udvikling af en professionsdidaktisk tilgang til at støtte den studerendes aktive inddragelse og kobling af sine erfaringer og læring i udviklingen af professionel identitet.
Layman's description
udvikling af den didaktiske sparring med den studerendes om den brede brug af dennes anerkendte realkompetencer
Key findings
udvikling af RKV-processen med en udforskende tilgang til ansøger brede felt af erfaringer, viden og færdigheder.
udvikling af en didaktik, som adresserer den enkelte studerendes subjektive dimensioner i mødet mellem dennes RKV resultater og læring i den formelle uddannelse.
udvikling af en didaktik, som adresserer den enkelte studerendes subjektive dimensioner i mødet mellem dennes RKV resultater og læring i den formelle uddannelse.
Short title | Subjektive dimensioner i RKV |
---|---|
Acronym | SDIR |
Status | Finished |
Effective start/end date | 01/01/20 → 31/12/21 |
Keywords
- learning, educational science and teaching
- education, professions and jobs