Project Details
Description
Tema 3: Brug af resultater af realkompetencevurdering i tilrettelæggelse og gennemførelse af erhvervsuddannelse for voksne.
Der er fokus på, hvordan resultater fra realkompetencevurderinger (RKV) kan inddrages og bruges aktivt i tilrettelæggelsen og gennemførelsen af erhvervsuddannelse for voksne. På tværs af tiltagene på de involverede erhvervsskoler er der et særligt fokus på en fleksibel tilrettelæggelse og gennemførelse af undervisningen med mulighed for at differentiere og tilgodese de individuelle læringsbehov som afdækkes i realkompetencevurderingen. Tiltagene omfatter forskellige metoder til at tilrettelægge og gennemføre undervisning som tilgodeser den enkeltes behov samtidig med at man sikrer, at læringen sker i et fællesskab med andre elever.
Der er fokus på, hvordan resultater fra realkompetencevurderinger (RKV) kan inddrages og bruges aktivt i tilrettelæggelsen og gennemførelsen af erhvervsuddannelse for voksne. På tværs af tiltagene på de involverede erhvervsskoler er der et særligt fokus på en fleksibel tilrettelæggelse og gennemførelse af undervisningen med mulighed for at differentiere og tilgodese de individuelle læringsbehov som afdækkes i realkompetencevurderingen. Tiltagene omfatter forskellige metoder til at tilrettelægge og gennemføre undervisning som tilgodeser den enkeltes behov samtidig med at man sikrer, at læringen sker i et fællesskab med andre elever.
Status | Finished |
---|---|
Effective start/end date | 01/01/16 → 30/06/17 |
Collaborative partners
- VIA (lead)
- Undervisningsminsiteriet (Project partner)
- Attractor, Rambøl (Project partner)
- Metropol EVU (Project partner)
- University College of Nothern Denmark (Project partner)
Keywords
- learning, educational science and teaching
Fingerprint
Explore the research topics touched on by this project. These labels are generated based on the underlying awards/grants. Together they form a unique fingerprint.