Project Details
Description
Projektet undersøger, hvorfor nogle børn i daginstitutioner visiteres til specialtilbud, imens andre børn, som på papiret kan have de samme vanskeligheder starter i en almindelig folkeskole. Det handler om de børn, som befinder sig i den såkaldte ‘gråzone’, hvor det ikke er givet på forhånd, om de skal knyttes til et almen- eller et specialtilbud. I projektet følger vi seks børn i foråret 2022, frem mod den endelige visitation, hvor det afgøres om børnene skal starte i alment skoletilbud til august 2022.
Målet med projektet er tilvejebringe viden om hvilke faktorer, logikker og aktører, der reelt påvirker processer og beslutninger, og hvordan.
Målet med projektet er tilvejebringe viden om hvilke faktorer, logikker og aktører, der reelt påvirker processer og beslutninger, og hvordan.
Status | Finished |
---|---|
Effective start/end date | 03/01/22 → 30/06/22 |
Keywords
- social work and social conditions
- children and youth