10 døre til klasserummet

Research output: Book/Report/clinical guidelinesAnthologyResearchpeer-review

Abstract

I 10 døre til klasserummet præsenterer forskere ti temaer, som har betydning for det, der udspiller sig i klasserummet, når lærer og elever indtager det fælles rum: Klasserummets observationer * klasserummets historie * klasserummets koreografi * klasserummets arkitektur * klasserummets interaktioner * klasserummets dynamikker * klasserummets følelser * klasserummets medier * klasserummets modstand * klasserummets forandringer. 10 døre til klasserummet giver den lærerstuderende en række nye tilgange til at koble den teoretiske del af læreruddannelsen med egne observationer og personlige erfaringer i praktikforløbet. Antologien er dermed en værdifuld ledsager, der kan følge den lærerstuderende før og under praktikforløbene og helt frem til afslutning af bacheloropgaven.
Original languageDanish
Place of PublicationKøbenhavn
PublisherAkademisk Forlag
Number of pages203
ISBN (Print)9788750053781
Publication statusPublished - 2019
SeriesDidaktikserien

Keywords

  • schools, courses and institutions

Cite this