Abstract
Jeg brugte en del plads i indledningen på at beskrive mine 20 år i professionerne inden min ansættelse på højskolen og hvordan jeg har været vidne til udviklingen fra typografisk blysats til digital produktion og hvordan dette påvirkede virksomhederne og professionerne.
Under grunduddannelserne har jeg bevidst valgt at skrive om et forløb, der ikke gik som forventet. Mit forsøg på at omlægge undervisningen til Flipped Classroom og mine udfordringer med at sikre Transfer, via problembaseret læring.
Under FoU beskrev jeg, hvordan mangel på litteratur til undervisningen inden for farvespecifikationer i designmanualer drev mig til at skrive den første Double-Blind, Peer revirewed Conference Paper. ”Why most Brand Manuals fail when it comes to defining Brand Colors. And how to determine acceptable Color Deviations for specific Brand Color”.
Under grunduddannelserne har jeg bevidst valgt at skrive om et forløb, der ikke gik som forventet. Mit forsøg på at omlægge undervisningen til Flipped Classroom og mine udfordringer med at sikre Transfer, via problembaseret læring.
Under FoU beskrev jeg, hvordan mangel på litteratur til undervisningen inden for farvespecifikationer i designmanualer drev mig til at skrive den første Double-Blind, Peer revirewed Conference Paper. ”Why most Brand Manuals fail when it comes to defining Brand Colors. And how to determine acceptable Color Deviations for specific Brand Color”.
Original language | Danish |
---|---|
Qualification | None |
Supervisors/Advisors |
|
Place of Publication | København |
Publisher | |
Publication status | Published - 11 Jun 2020 |
Keywords
- learning, educational science and teaching
- Media, communication and languages