Projects per year
Abstract
I kontekst af to nye initiativer med PBB i læreruddannelsen, hhv. åben prøve og forløb frem mod denne i Aarhus og samarbejde med videncentre i Silkeborg, er de følgende spørgsmål blevet undersøgt:
* Hvad karakteriserer de lærerstuderendes erfaringer fra BA forløbet, herunder med de to ”nye initiativer ”?
* Hvilke udfordringer og muligheder kan identificeres?
*Oplever de studerende meningsfulde sammenhænge i bachelorforløbet/rammesat af de to initiativer, og i givet fald på hvilke måder?
* I hvilken grad og hvordan formulerer de studerende sig om (udvikling af) egen pædagogiske intentionalitet?
* Hvad karakteriserer de lærerstuderendes erfaringer fra BA forløbet, herunder med de to ”nye initiativer ”?
* Hvilke udfordringer og muligheder kan identificeres?
*Oplever de studerende meningsfulde sammenhænge i bachelorforløbet/rammesat af de to initiativer, og i givet fald på hvilke måder?
* I hvilken grad og hvordan formulerer de studerende sig om (udvikling af) egen pædagogiske intentionalitet?
Original language | Danish |
---|---|
Publication date | 2019 |
Publication status | Published - 2019 |
Event | Videncenterdag - Profession & Uddannelse - VIA, Silkeborg, Denmark Duration: 2 Dec 2019 → 2 Dec 2019 |
Seminar
Seminar | Videncenterdag - Profession & Uddannelse |
---|---|
Location | VIA |
Country/Territory | Denmark |
City | Silkeborg |
Period | 02/12/19 → 02/12/19 |
Keywords
- teacher education
Projects
- 1 Finished
-
Professionsbachelorprojektet i læreruddannelsen – nye veje i professionsrelevante prøveformer
Beck, M. H., Nielsen, B. L., Nielsen, O. & Mølgaard, N.
01/01/18 → 31/12/19
Project: Research
File