Projects per year
Abstract
I denne artikel kan du læse om, hvordan bevægelse i undervisningen kan bidrage til elevernes læring. Artiklen beskriver centrale teorier om læring, der fører til forskellige bevægelsespraksisser i undervisningen. Efterfølgende diskuteres, hvordan teorierne kan omsættes til praksis ved hjælp af didaktik. Den didaktiske viden kan lærere og pædagoger anvende, når de planlægger og gennemfører bevægelse i undervisningen.
Original language | Danish |
---|---|
Journal | Liv I Skolen |
Volume | 22 |
Issue number | 4 |
Pages (from-to) | 6-19 |
Number of pages | 14 |
ISSN | 1398-2613 |
Publication status | Published - Nov 2020 |
Keywords
- learning, educational science and teaching
Projects
- 2 Finished
-
Movement Integration in Education – Different thoughts of learning entail different practices
Madsen, K. L. (Principle researcher)
01/02/22 → 31/12/22
Project: Research
-
IMOOW!
Jensen, S. (Co-researcher), Halling, A. C. (Principle researcher), Høj, B. B. (Principle researcher), Volshøj, E. (Co-researcher), Sander, M. N. (Co-researcher), Bloch, A. (Co-researcher), Munk, M. (Principle researcher) & Madsen, K. L. (Co-researcher)
01/08/17 → 30/06/20
Project: Development project/ Innovation